20141209

Proputovala 22 zemlje da bi upoznala 75 muškaraca "na slepo"...! Pedesetpetogodišnja Australijanka Bambi Smit odlučila je

Pedesetpetogodišnja Australijanka Bambi Smit odlučila je da pronađe muškarca svog života. Krenula je u misiju koja ju je odvela u 22 zemlje gde je imala 75 sastanaka „na slepo“. Upoznala je mnoge zanimljive muškarce među kojima su španski žigolo, ruski milioner, italijanski princ i sveštenik u Vatikanu.
Smit je večerala sa svima njima i okarakterisala ih kao neobične i zanimljive muškarce koje je pokušala da poveže s unikatnim jelima njihove kulture.
„Bilo je to nešto između brzih sastanaka i isprobavanja jela. Pokušala sam da upoznam što više muškaraca, ali nekada sam imala samo jedan dan u nekoj zemlji pa sam se sastajala sa dva ili tri muškarca. Bio je to naporan posao, ali i uzbudljiv“, rekla je Bambi.



Na 75 sastanaka koliko je imala, jedan muškarac ju je posebno fascinirao – Italijan Stefano.
„Stefano je jedan od najneobičnijih muškaraca koje sam upoznala. Velikodušan je, visokointeligentan i veoma topla osoba. Da kažem da su mi se tresla kolena premalo je“, kaže Bambi. Međutim, Stefano je oženjen, kao i još nekoliko muškaraca sa kojima je Bambi večerala.
Odlučila je da potragu za ljubavlju kombinuje sa istraživanjem kulturoloških razlika koje je prenela u svojoj knjizi. Upravo je tako i imala pristup velikom broju muškaraca jer im je govorila kako joj je to potrebno za njen rad. Pronalazila ih je putem interneta i uslovi su bili da imaju između 25 i 55 godina, a da bi poželjno bilo da su samci. Među njima je bio i žigolo.
„Pila sam piće s prijateljem kada mi je gestikulirao da mu priđem. Pitao me je koliko naš hotel ima zvezdica, jer je verovatno pokušavao da sazna koliko novca imam. Nisam nasela na to“, rekla je.
U Nemačkoj je imala vrlo zabavnu situaciju. Jedan od muškaraca hranio ju je sirom koji se zove „Muzičar“,
„Kada sam ga pitala zbog čega se tako zove, rekao mi je s osmehom ‘Videćeš.’ Ispuštala sam gasove tri dana“, rekla je Bambi sa osmehom.
Bilo je tu i negativnih iskustava. U Engleskoj se sastala s bivšim momkom svoje rođake koji je celu večeru preplakao, dok je u Brazilu ostala bez novca.
„Paulo je mislio kako nisam ostavila dovoljno veliku napojnicu pa je uzeo sam novac iz mog novčanika. Ali bio je simpatičan. Pevao mi je i pokušao je da me zavede „, prisetila se Bambi.
Na poslednjem 75. sastanku upoznala je Grega kada se vratila u Australiju. Nije otkrila da li je on upravo taj muškarac za kojim je tragala. Ali, istakla je kako je ovo iskustvo ojačalo, promenilo i da je sada mnogo otvorenija.
„Naučila sam da ljudima trebate dati šansu da pokažu svoju pravi stranu. Ne smete suditi o knjizi prema njenim koricama niti muškarca prema novčaniku“, zaključila je Bambi.
Novine novosadske

Нема коментара:

Постави коментар