20140901

ČEDOMIR JOVANOVIĆ: GROZIM SE TEGOVA, TETOVAŽA I MARIHUANE

FOTO: ALO, GROZI SE TEGOVA, TETOVAŽA I MARIHUANE
BEOGRAD - U ekskluzivnom intervjuu za naš portal Čedomir Jovanović je otkrio, do sada, nepoznate detalje iz svoj života. Naime svi misle da sam neki nafuran lik, kaže Čeda, koji se loži na tegove, dobro oznojano telo, hard muziku, tetovaže i te stvari. To mogu da pričaju samo oni koji me ne poznaju.
Stvarnost je sasvim suprotna. Obožavam da jedem i to nekoliko puta dnevno. Redovno večeram i jedem kokice i grickalice ispred TV.
Slušam dobru domaću folk muziku a omiljena pevačica mi je Seka Aleksić jer imamo potpuno iste stavove o životu.
Mladima bih poručio da izbegavaju teretane, splavove i koncerte jer su to mesta gde se najčešće "valja" droga.
Politika me ovih meseci ne zanima i grozim se izjava za medije. Držim se po strani i uživam u šetnjama Kalemegdanom sa svojom pudlicom. Mnogi misle i to da se "ložim" na pit bulove što je još jedna laž u nizu.
Godišnji odmor sam proveo sa porodicom u Vrnjačkoj banji jer obožavam domaći-banjski turizam i ne podnosim mondenska letovališta, jahte i to foliranje.
Što se tiče marihuane mislim da sam jasno izrazio svoj stav kad sam podržavao vladu premijera Vučića u uništavanju divljih zasada marihuane i odazvao se pozivu i pomogao državnim organima da ih tačno lociraju.
Protivnik sam da se koristi i u medicinske svrhe jer se i tada može manipulisati i nikada ne znaš kad će neko zaviti "džojus" kad ga niko ne gleda-otkriva nam Jovanović.

Becejs News Net

Нема коментара:

Постави коментар