20141122

Čudan način da pokaže prsten!

Manekenk Gabi Greko (25) pohvalila se vereničkim prstenom, koji je dobila od Džefrija Edelstona (71)ali ujedno je pokazala i bojni dekolte.
Kod ovog para sve je nesvakidašnja, ali oni su očigledno širokih shvatanja, pa im ne smeta ni razlika u godinama od nekoliko decenija, ali ni to što je Džefri još uvek u braku.
 
 
A ovako je izgledala prosidba
Gabi se pohvalila vereničkim prstenom fotografijom na društvenim mrežama, no da biste zaista videli prsten moraćete malo više da se udubite u fotografiju, s obzirom na to da se lepotica skinula skoro potpuno gola a rukom, na kojoj je prsten je držala grudi.
 
Inače, kako bi uverili javnost da zaista voli vremešnog biznismena, ona je izjavila:
-Neki misle da je Džefri prestar za mene, ali varaju se. Volim starije muškarce i znam da je on 'onaj pravi'. Pametan je i zna da me zadovolji. Uz njega se uvek osećam dobro jer me podržava, daje mi komplimente  i podiže mi samopouzdanje - kaže Gabi, dodavši   da njeni roditelji podržavaju njenu vezu.
Blic online

Нема коментара:

Постави коментар