20141122

Spalio čoveku kuću...!

Pomagao sam mu kad god sam mogao. I na kraju dočekao da mi on podmetne požar - širio je juče ruke Novica Goronjić (69) pred zgarištem kuće.
Zgarište: Novica Goronjić u spaljenom domu
Kuća i kompletno pokućstvo u Beogradskoj ulici u Užicu izgorelo mu je dan ranije u požaru koji je podmetnuo dečak L. B. (15) iz Užica. Protiv maloletnika će biti podneta krivična prijava. Goronjić kaže da je u više navrata, iz privatnih razloga, davao novac tom dečaku.

- U četvrtak oko podne je došao kod mene i ponovo mi tražio pare. Rekao sam mu da me sačeka ispred pošte i da ću mu doneti novac. Dok smo pričali video sam da je nešto prosuo u uglu sobe. Na tom mestu, kada je otišao, primetio sam dim, a potom je buknula vatra. Dohvatio sam ćebe i bacio ga na plamen. Čim je prestalo da gori, otišao sam u grad da nešto kupim i podignem novac koji sam obećao detetu - seća se Goronjić.

Nešto posle 14.30 sati, iza vrata zaključanog prizemlja, izbila je vatra koju su primetile komšije.

- Pred dvorištem sam video dvoja vatrogasna kola i oblak dima koji šiklja iz moje kuće. Sve, baš sve je izgorelo - prebirao je Goronjić juče po crnilu svog prizemlja.
Stakla na ulaznim vratima, priča, bar pet puta su mu razbijena. Sumnja da mu je to uradio L. B. Piromanski motiv dečaka još je nepoznat. 
Blic online

Нема коментара:

Постави коментар