Gostima jednog hotela u Švedskoj nudi se neobična mogućnost. Koncept "to go" može se primijeniti i na sobe, čime je gostima pružena mogućnost da biraju lokaciju gdje će im biti isporučena. U obzir dolazi cijela Skandinavija.
Kratki prijevoz kamionom, istovarivanje kranom, nekoliko drvenih dasaka kao temelj i mobilna soba je spremna za goste. Projekt nazvan "Skandic to go" zamišljen je kao koncept u kojem gosti hotela biraju lokaciju svoje sobe.
Luksuzno opremljen kontejner
To je usluga koju je 33-godišnja Eva Zall odlučila isprobati. U aplikaciji koju je ispunila mjesec ranije navela je kako bi željela imati sobu s pogledom na centar Stockholma. Za 278 eura za noć, želja joj je ispunjena. Iako je cijena za Stockholm malo iznad prosječne, Eva tvrdi kako je pogled neprocijenjiv.
"Ne vjerujem da imate ovakav pogled u bilo kojem drugom hotelu. Ovo je jedinstveno iskustvo", kaže Eva.
Hotelska soba je u biti luksuzno opremljen kontejner od 18 kvadratnih metara. Posjeduje vlastiti sustav za vodu te agregat za struju, ukoliko na lokaciji ne postoji priključak na lokalnu energetsku mrežu.
Direktor hotela Scandic Johan Michelson tvrdi kako je taj koncept samo odgovor na očekivanja sve zahtjevnije klijentele.
"Ovo je kombinacija dva trenda koja se razvijaju posljednjih godina. Prvi je koncept ''to go'', gdje uzimate stvari, poput kave ili hrane, i nosite ih sa sobom kako biste uštedjeli vrijeme. Drugi trend je avanturizam. Ulazak u hotel i uzimanje sobe na standardni način više nije uzbudljivo iskustvo. Tako da su ove sobe naš odgovor na oba trenda", objašnjava Michelson.
Zanimljivi zahtjevi
U pola godine, koliko hotel nudi ovu uslugu, bilo je vrlo zanimljivih zahtjeva - od sobe na golf terenu, do one usred luna-parka. Međutim, pojedine zahtjeve nisu u mogućnosti ispuniti, zbog pravnih prepreka.
"Najbizarniji zahtjev dobili smo od jednog zatvorenika. Tražio je da mu isporučimo sobu u dvorište zatvora. Međutim, nismo dobili dozvolu za tu isporuku. Vjerojatno je uprava zatvora to vidjela kao neobičan pokušaj bijega", kaže Michelson.
Doručak, pospremanje i ostale hotelske pogodnosti obavljaju mobilni timovi ovog hotela, tako da, uz sve dodatne troškove, prostora za profit je veoma malo.
Međutim, sa 11 milijuna turista, koliko godišnje posjeti samo Stockholm, ova usluga je, prije svega, dobar marketing na vrlo konkurentom tržištu.
Izvor: Al Jazeera i agencije
Нема коментара:
Постави коментар