20141203

Bačko Petrovo Selo: LOPOVI KRADU POLICIJA ĆUTI!

BAČKO PETROVO SELO - Ne tako davno žitelji Bačkog Petrovog Sela organizovali su noćne straže kako bi zaštitili imovinu od lopova, o čemu smo ne jednom izveštavali. Nakon više sastanaka sa predstavnicima policije straže su povučen,e a mir se, koliko toliko, vratio u selu. Međutim, na kuću jednog meštanina lopovi su se navrzli ko miševi na sir.
Pedesetčetvorogodišnji Isidor Savić živi sam u trošnoj kući. Svakoga dana odlazi i dolazi s posla sa istom strepnjom i pitanjem šta su ovoga puta lopovi odneli iz kuće. I tako već šest godina.
RTV
"Za poslednjih mesec dana odneli su mi tri televizora iz kuće. Svo posuđe i escajg su mi odneli. Prijavljujem policiji, naprave zapisnik i nikom ništa. Ne znam da li je ili nije bilo šta od mojih stvari pronađeno. Ne znam više šta da radim", revoltirano priča Isidor Savić.
Nakon poslednje lopovske vizite Isidor je ostao bez plotni na starom smederevcu i bubnjari. Ne tako davno odneli su mi kapiju ali ni tu nije kraj njegovim nedaćama jer su lopovi počeli da skidaju i crep.
"Skidaju sa šupe gde mi je letnja kuhinja. Srušili su mi zid na letnjoj kuhinji", kaže Isidor.
Jovanka Malić vlasnica limarske radionice u kojoj Isidor radi poslednjih šest godina napravila mu je novu kapiju jer, kaže, ne može da gleda šta je sve snašlo dobrog i pouzdanog radnika.
"Znate kad vam neko upada svakog dana u kuću. Prevrće i uzima vaše stvari, večeru, ručak, televizor, mobilni telefon, garderobu... Usput još napravi i nered, polomi, uništi sve što ima u kući", kaže Jovanka.
I Jovanka je tražila pomoć u policiji, kod opštinskog ombudsmana i u Mesnoj zajednici ali, zalud. I mi, nakon pisma nadležnima, čekamo odgovor policije za muke Isidora Savića. Za poslednjih šest godina porodičnu kuću Isidora Savića lopovi su poharali preko sto puta. Odneli su sve što je iole bilo vredno. Od 15 hiljada koliko je njegova mesečna plata on jedva krpi kraj s krajem a kamoli da može da obnovi ono što su mu lopovi ukrali.
RTV, Nenad Jovićević

Нема коментара:

Постави коментар